Viktig information till våra vattengymnaster

Hej!

Vi har försökt att få slut på trafiken ner till entrén till Paradiset för att skydda våra besökare från att bil påkörda när de går från trappen på det markerade gångstråket till entrén. Vi har ännu inte lyckats trots att det nu är förbjuden nedfart hit. Vi vidtar därför ytterligare åtgärder för att förhindra ditt barn eller barnbarn ska bli påkört vid besök hos oss.

Vi kommer att ha vakter utplacerade från v9 under stora delar av dygnet vid entrén. Det är bara tillsammans vi kan lösa detta så jag litar på att Du får ut detta till alla i din förening som har någon aktivitet här.

Av och på stigning sker inne i garaget. På varje våning finns det 3 st av & påstigningsplatser – mot Paradiset. Förbudet att köra ner till entré gäller även om man bara ska släppa av eller hämta någon anhörig.

Tack på förhand!

DAVID BERGLUND